U moderno doba gotovo svaka potraga za potrebnim proizvodom počinje na nekom od pretraživača poput Google, pa ukoliko želite da Vaš posao napreduje, bilo bi dobro da kada potencijalni kupci traže neki proizvod ili uslugu koja se nalazi u Vašoj ponudi, kao rezultat internet pretrage dobiju informacije baš o Vašoj firmi. Ali, nemate svoj sajt i to nažalost omogućava Vašoj konkureciji da bude ispred Vas.
Međutim, ništa nije izgubljeno. Pre nego krenete da paničite, setite se da u Srbiji više od četvrtine, posebno manjih i srednjih firmi, uopšte nema veb-sajt, a opet su lako dostupni na internetu. Ako na primer u Google pretraživač ukucate RS Company Trstenik, iako firma nema svoju veb-prezentaciju, dobićete sve neophodne informacije o njoj, jer se ona nalazi na najvećoj poslovnoj platformi u Srbiji, Moja delatnost, a zahvaljujući tome i na prvoj stranici pretraživača.
Platforma Moja delatnost, okuplja na hiljade firmi najrazličitijih delatnosti iz svih delova Srbije. Njome upravlja poznata marketinška kuća Digital Azut, koja već godinama kompanijama otvara vrata digitalnog sveta i plasira ih na onlajn tržište. Biti deo Moje delatnosti je več dokazano mudra i najekonomičnije, ali vrlo isplativa, marketing strategija, s obzirom da se radi o najefikasnijem i najbržem rešenju za firme koje nemaju svoj sajt. Svaka objava na tom portalu predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži reprezentativan opis poslovanja svake kompanije, reference, radno vreme, vizuelni identitet firme i kontakt podatke. Dakle, sve ono što zapravo potvrđuje poslovanje jedne firme, jer danas je u svetu pa i u Srbiji opšte prihvaćeno da “ako nisi onlajn, možda i ne postojiš”.
U Digital Azutu su objasnili da firme koje imaju registraciju na platformi Moja delatnost, mogu i naknado uređivati svoju prezentaciju i prilagođavati je svojim potrebama.
“Moja delatnost je pravo mesto za sve firme, posebno one koje još nemaju prozor u onlajn poslovanje, ali je od velikog značaja i za one koje imaju veb-sajt jer izuzetno pozitivno utiče na njegovu posećenost. Do firmi koje su registrovane na našoj platformi putem internet pretraživača stiže se brzo i lako. To doprinosi ugledu firmi i obimima njihovog poslovanja, jer kada ste onlajn dostupni, za Vas ne postoje granice. Ako znamo da više od 70 odsto ljudi u Srbiji istražuje proizvod ili uslugu onlajn, pre donošenja odluke o kupovini, važno je da o Vašoj firmi pronađu makar osnovne podatke, jer ukoliko to ne mogu, gotovo sigurno ostajete bez potencijalnog korisnika. Što duže ostajete nevidljivi na internetu, to će potencijalni gubici poslovanja biti veći, jer onlajn konkurencija bez obzira na potražnju za Vašim proizvodima ili uslugama, preti da vas u potpunosti istisne sa tržišta”, ističu iz Digital Azuta.

Foto: Moja delatnost
Takođe, proverenom strategijom koja kombinuje digitalno i tradicionalno oglašavanje, Digital Azut čini da poslovanje njihovih klijenata bude vidljivo i van internet mreže, kroz štampano izdanje Moja delatnost koje izlazi dva puta godišnje. Ta publikacija se distribuira širom Srbije, pa ukoliko se Vaša firma nalazi u njoj možete biti sigurni da će za Vaše poslovanje saznati široka publika. Tu publikaciju najčešće možete naći na vrlo prometnim lokacijama poput aerodroma, autobuskim stanicama, čekaonicama raznih institucija i ustanova, ali i u domaćinstvima jer sadrži informacije bez kojih ne može nijedan dom.
Jednostavnom registracijom na platformi Moja delatnost, Vaš biznis postaje deo najveće poslovne zajednice u Srbiji. Ne dozvolite da Vas konkurencija istisne sa tržišta – budite vidljivi, budite onlajn!