U današnjem digitalnom dobu, internet je postao glavni izvor informacija i Srbija tu nimalo ne zaostaje. Bilo da tražimo uslugu, proizvod ili preporuku, prvi korak je pretraga na nekom od internet pretraživača poput Google-a ili društvenim mrežama. Kupci više ne lutaju po prodavnicama već istražuju iz fotelje, porede ponude, gledaju ocene i komentare. Ali ako vas na internetu nema, postoji velika šansa da će pronaći vašu konkurenciju.
Prisustvo na mreži danas je mnogo više od luksuza, to je potreba ili bolje rečeno, opstanak na tržištu. Ljudi veruju da su firme koje su onlajn profesionalnije, ozbiljnije i pouzdanije. One koje ulažu u svoj digitalni imidž deluju modernije i privlače više klijenata. Ukratko, firme kojih nema nema na internetu, rizikuju da ih nema ni na tržištu.
Onlajn, bez igovora
Zato danas više nema izgovora. Čak i ako imate ograničen budžet, ni malo tehničkog znanja, i nemate sopstveni sajt, ipak možete imati moćnu onlajn prisutnost. Platforma Moja Delatnost, iza koje stoji marketinška kuća Digital Azut sa višegodišnjem iskustvom u digitalnom marketing i oglašavanju, je kreirana upravo za vas.
Bez komplikacija, bez visokih troškova i bez potrebe za programerima, izradom sajta, skupim održavanjem mreža, svaka firma može dobiti svoju profesionalnu onlajn prezentaciju. Na platformi Moja Delatnost svaki registrovani biznis dobija mini verziju veb-sajta sa opisom poslovanja, kontakt informacijama, fotografijama, referencama, sve optimizovano za pretraživače poput Google-a.
„Zamislite da imate stolarsku radionicu u manjem mestu. Radite kvalitetno, imate odlične preporuke, ali vas zna samo lokalna zajednica. Drugi kojima možda unikatni nameštaj ili pouzdan stolar, nikada neće doći do vas, jer vas ne mogu pronaći. Danas, većina kupaca upravo na internet, traži ono što im treba. Zato Moja Delatnost predstavlja idealno rešenje jer omogućava i manjim, zanatskim radnjama da se predstave kao profesionalci, bez potrebe za skupim sajtovima ili oglašavanjem. Otvaranjem profila, vaša stolarska radionica dobija prostor na kojem jasno i jednostavno predstavljate svoje usluge, slike gotovih proizvoda, kontakt i lokaciju, i to sve optimizovano za internet pretragu“, objašnjavaju iz Digital Azuta.

Foto: Moja delatnost
Moja Delatnost je najveća poslovna platforma u Srbiji, koja okuplja desetine hiljada firmi iz svih delatnosti. Firme su jasno razvrstane po delatnostima, što omogućava korisnicima da jednostavno i brzo pronađu ono što traže, bilo da je reč o električaru, kozmetičkom salonu, advokatu ili proizvođaču nameštaja. Podela po delatnostima i lokaciji olakšava pretragu, a vašu firmu stavlja tačno tamo gde je najpotrebnija – pred oči pravih klijenata.
Za firme koje žele i više tu je i mogućnost otvaranja e-prodavnica sa integrisanim sistemom plaćanja, gde lako i samostalno možete menjati slike, cene, opise i dodavati nove proizvode. Idealno je i za one koji već imaju sajt, jer dodatna prodajna tačka i SEO podrška uvek znače više posetilaca i više kupaca zbog pojačavanja vidljivosti na internet.
Marketinška kuća Digital Azut pored onlajn promocije kroz platformu Moja Delatnost, obezbeđuju i tradicionalne kanale oglašavanja. Jer, verovali ili ne, štampa još živi. Zato, dva puta godišnje izlazi štampano izdanje poslovnog kataloga Moja Delatnost, koje se distribuira širom Srbije, na aerodromima, u čekaonicama, ustanovama, stanicama i domaćinstvima. Bez obzira na veličinu vašeg biznisa, ovo je prilika da vas ljudi upoznaju i zapamte.
„Kombinovano, digitalno i tradicionalno oglašavanje daje najbolje rezultate. Naši klijenti ne biraju između onlajn i oflajn prisustva, oni dobijaju oboje“, ističu iz Digital Azuta.
Bilo da tek počinjete ili poslujete godinama – vreme je da vas ceo internet primeti. Jer danas, ako vas nema onlajn – kao da ne postojite.
Zato sa Moja Delatnost, granice više ne postoje. Vaša firma može biti prepoznata, tražena i konkurentna i to bez velikih ulaganja, ali uz pravi pristup.
Foto naslovne: Moja delatnost